Contact Info

(+888)-123-4587

121 King St, Melbourne VIC 3000, Australia

info@example.com

Folow us on social

Webáruház tippek

Az interneten történő vásárlás hatalmas méreteket ölt és folyamatosan fejlődik a válság ellenére is! Napjainkban Magyarországon már ritka az olyan háztartás ahol ne lenne legalább egy számítógép vagy egy okos telefon!

Webáruházban történő termékértékesítés alapja, hogy a célközönségünk, vásárlók megtalálják webáruházunkat! A webáruház készítését követően koncentráljunk a keresőoptimalizálásra, hogy webáruházunk láthatóvá váljon a keresőkben és minél több vásárlónk legyen! Egy keresőbarát webáruházzal megelőzhetjük a konkurenciát!

webáruháztippek

A webáruház keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat íme, néhány tipp:

Google AdWords Hirdetés

A Google hirdetési rendszerével, költséghatékonyan érhetjük el vásárlóinkat, csak akkor fizet, amennyiben egy felhasználó, aki az általunk megadott kulcsszóra keresett rá a Google-ban, és rákattint hirdetésünkre. A keresési kulcsszavak mellett, teljes mértékben kontrollálhatjuk, hogy hirdetéseink milyen országokban, milyen nyelveken, pontosan mely napszakban jelenjenek meg. A fontosabb, hogy a hirdetési költségek is teljes mértékben szabályozhatóak és rugalmasan alakíthatóak. Google AdWords hirdetésről bővebben >>

Webáruház nyitó oldala

A fontosabb termékeinket már a nyitó oldalon mutassuk be, ezzel az értékesítést nagyban tudjuk növelni az általunk kiemelt termékeknél. Érdemes az akciós termékeket a főoldalon bemutatni.

Termékleírás webáruházunkban

A termékek gyári leírását érdemes kiegészíteni egyedi tartalommal a kulcsszavak figyelembevételével, így nem ?tömeg? tartalmat hozunk létre webáruházunkban és a Google kereső is értékelni fogja munkánkat a rangsorolásban.

Friss információk, hírek, blog webáruházban

Érdemes külön kiemelni a legfrissebb híreinket, új termékeket bemutatni egy szakmai leírásban hátköznapi nyelven. A hírekben, blogban ki lehet emelni a szezonális akcióinkat a legfrissebb akcióinkat, melyet könnyet megoszthatunk közösségi oldalainkon és népszerűsíthetjük webáruházunkat! Egy jól megírt hír vagy blogbejegyzés akár a Google AdWords hirdetési kampányunk Landing Page oldala is lehet és segíthet a Google rangsorolásában!

Vélemények, értékelés a webáruházban

Lehetőség szerint hagyjuk, hogy látogatóink értékeljék, véleményezzék termékeinket webáruházunkban és a vásárlások után kampány szinten kérjük meg vásárlóinkat, hogy értékeljék, véleményezzék a webáruházunkban történt vásárlásukat. A vélemények áttanulmányozásával, figyelembevételével felhasználó barát webáruházunk lehet!

Hírlevél kampány

Jó esetben a látogatók megtalálják az Ön webáruházát, nézelődnek, informálódnak és ha nem találták meg a keresett információt, terméket, szolgáltatást akkor elmennek és elképzelhető, hogy soha többé nem térnek vissza. Miközben lehetséges, hogy Önnél is elérhető a látogató által keresett termék, szolgáltatás, csak nem volt készleten vagy pár nappal később került fel az oldalra. Ha az első látogatáskor sikerül a nevüket és e-mail címüket elkérni, már könnyedén kapcsolatban maradhat velük, és időről-időre újra felhívhatja figyelmüket termékeire, szolgáltatásaira egy hírlevélben! Nyereményjáték indításával növelhetjük a feliratkozók számát! Hírlevélküldés egyszerűen >>

Ha tetszett  nyomj egy lájkot és kövess a Facebookon és a Twitteren is, vagy szólj hozzá! 😉