Az ÚJ Google AdWords adaptív hirdetések automatikusan úgy módosítják a méretüket, a megjelenésüket és a formátumukat, hogy kitöltsenek gyakorlatilag bármely rendelkezésre álló hirdetési helyet!
A Google display hálózaton futtatott szöveges Google AdWords hirdetések elég furán jelentek meg néha és ezt a Google AdWords hirdetési rendszere ezt úgy próbálta orvosolni, hogy maga társított képet a szöveghez, amely nem mindig sikerült megfelelően. Az új Google AdWords adaptív hirdetéseknek köszönhetően minden esetben az adott felülethez tökéletesen illeszkedő hirdetés jelenhet meg, az általunk meghatározott képpel!
A Google AdWords adaptív hirdetések több emberhez képesek eljutni, és nagyobb hatást tudnak kelteni!
Az új Google adaptív hirdetések elemei:
- Képméretek: 1200×628 px méret (nem tartalmazhat szöveget) az embléma 1200×1200 px lehet.
- Címsorok: A rövid címsor: maximum 25 karakter és a hosszú címsor: maximum 90 karakter lehet és egyszerre mind a kettő nem jelenik meg!
- Leírás: maximum 80 karakter lehet, azonban nem minden esetben jelenik meg!
- Cégnév: Itt adhatjuk meg a cég vagy a márka nevét, de ez sem minden esetben fog megjelenni!