Contact Info

(+888)-123-4587

121 King St, Melbourne VIC 3000, Australia

info@example.com

Folow us on social

Google AdWords hirdetésekről érthetően!

Az előző bejegyzésünkben írtunk a Google AdWords minőségi mutatóról, most még pár fontos tényezőt is ismertetünk az AdWords hirdetési kampány eredményes futtatásához!

Videó a Google AdWords minőségi mutatóról!

CTR – Átkattintási arány

Ha sokszor megjelenik a Google AdWords hirdetésünk, de kevesen kattintanak rá, akkor az azt jelenti, hogy nem megfelelően céloztuk a hirdetéseinket, vagy túlságosan általános kifejezéseket használtunk. Próbáljunk a felhasználók számára releváns hirdetéseket létrehozni, ezáltal növelhetjük az átkattintási arányt Google hirdetéseinkben!

Kulcsszó relevancia

Fontos, hogy a Google AdWords hirdetéseink és a hirdetésre történő kattintás után megjelenő weboldal (Landing Page) egymással összhangban legyenek. Tehát ha hirdetünk egy kulcsszóra, akkor ahhoz kapcsolódjon a megjelenített AdWords hirdetés és a Landing Page oldal is! Ha túlságosan sok kifejezés szerepel egy AdWords hirdetéscsoportunkban, akkor nem tudunk olyan releváns hirdetéseket készíteni hozzájuk, amelyek megfelelően szinkronban vannak velük.

Landing Page oldalak minősége

Nagyon fontos, hogy azok az oldalak, ahova a Google AdWords fizetett hirdetésekre történő kattintás után érkeznek a felhasználók, a hirdetésben megjelenített szolgáltatásról, termékről nyújtsanak információt!  Ha a látogató nem találja meg amit keres a weboldalunkon, akkor feleslegesen fizettünk érte és csökken az esélyünk arra, hogy teljesíteni fogjuk a Google AdWords hirdetési kampányunk futtatásával az általunk kitűzött célt!

Google Adwords hirdetés

Google AdWords hirdetési fiók előélete

Minőségi mutató megállapításakor nagy szerepet játszik a Google Adwords hirdetési fiók múltbéli teljesítménye is. A korábban jól teljesítő fiók egyfajta bizalmat élvez a Google szemében, melynek hatására előnyhöz juttatja azokat az AdWords hirdetőket, akik már bizonyítottak. Ha egy Google AdWords hirdetési fiók a múltban rosszul teljesített, rossz minőségi mutatókkal futottak a kampányok, akkor nagyon nehéz kijavítani a hibát, tehát érdemes ?tiszta lappal? egy új AdWords fiókot létrehozni.

Amennyiben szeretné költséghatékonyan a legmagasabb konverzióval használni a Google AdWords hirdetési rendszert, hívja Google AdWords tanácsadónkat a +36 96 200 277, vagy a +36 70 325 30 78 telefonszámon, keressen elérhetőségeinken!

Ismerje meg ÚJ helyi Google AdWords hirdetési csomagunkat!

A weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa! A weboldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás