A Facebook ÚJ szolgáltatásával a Product Ads segítségével akár a webáruház teljes termékkínálatát hirdethetjük a Facebookon!
Az új Facebook Product Ads hirdetési szolgáltatás lehetőséget biztosít arra, hogy akár egyetlen beállítással egyidejűleg több terméket, akár az egész webáruház kínálatát is megjeleníthetjük a Facebookon anélkül, hogy több különböző hirdetést hoznánk létre.
Természetesen a Facebook Product Ads hirdetésünk teljesen testre szabható, de ha szükséges a Facebook is elvégzi az alapbeállításokat.
Az új Facebook Product Ads hirdetéstípus az elkövetkezendő hetekben valamennyi hirdetőnél megjelenik.
[FRISSÍTVE]
Közben már megjelent az új hirdetési mód a Magyar Facebookon, de még kevesen használják! Egyetlen Facebook hirdetési egységben 3?5 kép bemutatásával a webhelye konkrét területeire irányíthatja az embereket az új Facebook hirdetés lehetőséggel!
Az új hirdetés kinézete attól függ, hogy hol jelenik meg a Facebookon!
Asztali hírfolyamban
A jobb oldalon található kis nyílra kattintva lehet a többi képet megtekinteni a hirdetésben.
Mobil eszközön -okos telefon- hírfolyamban
Ajánlott olyan képeket használni az egyes hirdetésekben, amelyek egy-egy témához kapcsolódnak, másrészt érdemes kipróbálni különféle stratégiákat a kreatív tartalomban ? például egy történet elmesélését vagy sorrendben egymásra épülő elemekkel. 😉
A képek mérete illetve a hirdetés szövegének maximum karakter száma kicsit változott ennél a Facebook hirdetésnél, de a 20%-os maximum szöveghatár a képeken nem változott!
- Képméret: 600 x 600 px, képarány: 1:1
- Szöveg: 90 karakter, címsor: 25 karakter, hivatkozás leírása: 30 karakter